Vadoties pēc 2013

Jo īpaši peldēšanās un kustības ūdenī ir ieteicamas sievietes intīmajai veselībai – iegurņa muskulatūrai,” stāsta Podskočija. Ja vingrojot uz trenažiera, muskuļi strādā vienā virzienā, tad ūdenī, muskuļi ir spiesti strādāt abos - pretējos virzienos, atbilstoši ūdens pretestībai. Pareizā veidā var mācīties šos muskuļus darbināt fizioterapeita kabinetā ar “biofeedback” tehnikas palīdzību. Taisnas rokas enerģiski saliek priekšā un novieto atpakaļ sākumstāvoklī. Vingrinājuma laikā vienu kāju izvērš sānis, pēc tam saliek kopā. Vienkārši vingrojot visbiežāk dziļie starpenes muskuļi tā arī paliek nenoslogoti vai saņem nepareizu, dažkārt pat kaitīgu slodzi. „Savukārt, vingrojot ūdenī, nevar neko izdarīt nepareizi, nevar gūt traumas,” skaidro Zane Podskočija.

Inrossas Zelta grāmata: Uzturs pēc zodiaka zīmēm!

. Rīgā vakar Valsts policija aizturējusi sievieti par divus gadus ilgu kādas viņas aizbildnībā nodotas sievietes līķa slēpšanu nolūkā no valsts izkrāpt pensiju, Kasjauns.lv informēja Valsts policijas Rīgas. Guļ uz zemes, kājas ceļos saliektas.

Vasaras “atvaļinājuma vingrinājumu” komplektā ietilpst vingrojumi sievietes veselībai – iegurņa un starpenes muskulatūrai, kājām un dibenam, kas sekmē arī iegurņa muskulatūras uzlabošanos, kā arī krūtīm. Sakarā ar SIA „RE&RE” iesniegumu uz nedēļu pagarināti satiksmes ierobežojumi Valguma ielā. Nākamgad tiks slēgti visi Latvijā esošie apģērbu zīmolu "Cubus", "Bik Bok" un "Dressmann" veikali, apstiprināja apģērbu tirgotāja SIA "Varner Baltija" pārstāvis Edmunds. Jaunajā mācību gadā centralizēto eksāmenu rezultāti tiks izsniegti jau jūlija pirmajās dienās, tādējādi tas notiks vēl ātrāk nekā šogad, preses konferencē saistībā ar aktualitātēm jaunajā mācību gadā sacīja. Skrien pa ūdeni, sitot papēžus pa savu dibenu. Ņemot vērā, ka nodarbes ūdenī ir viens no efektīvākajiem paņēmieniem cīņā ar liekajiem kilogramiem, vingrošana ūdenī ieteicama arī tām sievietēm, kuras vēlas kļūt slaidākas.   Kā publiskā peldvietā intīmos “atvaļinājuma vingrinājumus” veikt diskrēti - konsultē Rīgas rajona slimnīcas sertificēta fizioterapeite – “biofeedback” speciāliste Zane Podskočija. Kredītu nedienas. Apguļas ūdenī uz muguras, izplešot rokas un kājas. Ar rokām veic peldošas kustības, sevi noturot virs ūdens. Veicot vingrinājumu uz zemes, visbiežāk pieļautā kļūda ir vēdera muskulatūras sasprindzināšana, kas tikai sekmē iegurņa muskulatūras problēmas, tostarp urīna nesaturēšanu. Galvenais, kas jāatceras – smagumi jāceļ ar taisnu muguru, un celšanas laikā pēc iespējas vairāk jāiesaista kājas. augustam aizvien būs slēgta transportlīdzekļu satiksme ielas posmā no Uzvaras bulvāra līdz Akmeņu ielai,. “Ūdens labumi slēpjas tā fizikālajās īpašībās – ūdens pretestībā. Tieši šī ūdens īpašība ir ļoti būtiska pareizai vingrojumu izpildei: starpenes muskuļi ir tā saucamie dziļie muskuļi, kuru trenēšanu svarīgi veikt ar “savāktu” ķermeni,” skaidro speciāliste. Ieteicams vingrinājumu uz sauszemes atkārtot pēc tā veikšanas ūdenī: lai atcerētos savas sajūtas, kādas pārņem pareizi sasprindzinot dziļos muskuļus, un turpmākā vingrinājuma veikšana uz sauszemes būtu pareiza. Pašlaik norisinās konkurss uz Latvijas Nacionālās operas trīs valdes locekļu amatiem, ir beigušās divas kārtas, un viņu kandidātu vārdus plašākai sabiedrībai neatklāj. “Vasaras peldes ne tikai uzlabo nervu sistēmas darbību, palīdzot tikt galā ar uzkrāto stresu, kā arī sagatavo ķermeni ziemai, to norūdot. Tieši nepareiza smagumu celšana ir iemesls iekšējo orgānu, tostarp dzemdes noslīdējumam. Nostājas galopa solī: kājas un rokas izvērstas plecu platumā. Vadoties pēc 2013.

- Aktuāli Pāvilostas novadā! - Pāvilostas novads

.   Veicot ūdenī izpildāmos vingrojumus, vēlams ūdenī atrasties līdz pleciem: šajā dziļumā ķermenis spiests pilnībā izjust ūdens pretestību, turklāt vingrojumus iespējams veikt pietiekami diskrēti. Somijas plānotie ierobežojumi alkohola tirdzniecībai palielinās alkohola apmēru, ko šajā valstī ieved privātpersonas no Igaunijas, prognozē Igaunijas alkohola ražotāji. Šī vingrinājuma laikā ieteicams rūpīgi sekot līdzi savām sajūtām, jo vingrinājumu ūdenī var izpildīt tikai pareizi sasprindzinot muskuļus. Guļot uz muguras, sasprindzina starpenes muskulatūru un atslābina. Izstiepj paceltas rokas uz sāniem plecu augstumā.

Lailas taka: -

. Ja veicot vingrinājumu ūdenī, mēģināsiet nepareizi sasprindzināt muskuļus, tad dibens kā enkurs vilks ūdens tilpnes dibenā

Komentāri