Riepas savas labās īpašības sāk zaudēt, jo tuvojas vasara

Arī uz sniega šīs riepas bija starp labākajām, savukārt savas vājās puses tās nodemonstrēja bremzēšanas efektivitātes un vadāmības testos uz slapja asfalta. Uz sausa asfalta Sava nokļuva pie labākajiem. Arī Hankook ātri nobremzē mašīnu uz slapja asfalta, tai pat laikā tās var pārāk strauji ieiet sānslīdē, un nav pārāk informatīvas. Virziena noturība ir lieliska, taču Gislaved ir augsta rites pretestība. Savukārt sausā laika mašīnas vadāmība kļūst nedaudz sliktāka, jo drenāžas gropju skaita palielinājuma dēļ, saķeres virsmas laukums ir samazinājies. • Kādas jaudas un kāds dzinējs ir uzstādīts jūsu automašīnai. Uz slapja un sausa asfalta Bridgestone nobremzē mašīnu diezgan ātri, taču tās var pārāk strauji zaudēt saķeri pagriezienā, arī reakcija uz stūres pagriezieniem ir palēnināta. Vienīgais patīkamais moments ir īsais bremzēšanas ceļš uz sniega. Uz slapja un sausa asfalta Michelin ”jūtas” labāk par daudzām citām radžotām riepām, turklāt tām ir pazemināts trokšņa līmenis.

Kā izvēlēties riepas -

. Tas nav tikai bīstams, jo garām brauc automašīnas, bet arī nepatīkams process, jo īpaši, ja ārā snieg vai līst. Turklāt uz sniega tās piekāpjas visām pārējām radžotām riepām gan bremzēšanas efektivitātes, gan arī vilkmes spēka ziņā, arī sānslīdē tās var ieiet pārāk strauji. Tas ir atkarīgs no: • Kādi jūsu automašīnai ir uzlikti diski – dzelzs vai alumīnija sakausējuma. 5 padomi, kā arī ģimenēm ietaupīt naudu. Nepareiza riepas montāža noved pie ievērojamas automašīnas vadāmības pasliktināšanās un pie ātras riepas nodilšanas. Smagās riepas ar nostiprināto riepas bortu negatīvi ietekmē automašīnas dinamiskās īpašības un komfortu. Tādējādi automašīna kļūst nekontrolējama, kas var izaisīt avārijas situāciju. Sekojiet riepu ārējam stāvoklim un spiedienam tajās. Piedevām palielinās visu piekares mezglu noslodze. Iebraucot ar lielu ātrumu peļķē, starp riteni un ūdeni izveidojas ūdens slānis. Ja jūs uz savas automašīnas montējat riepu, kuras augstums vai platums ir mazāks par ieteikto, tad jūsu automobilis kļūs cietāks, būs lielāka iespēja sasist riepas disku, kā arī palielināsies noslodze uz visiem piekares mezgliem un gultņiem. Turklāt uz asfalta Pirelli izrādījās vienas no labākajām, kur nodemonstrēja arī ļoti stabilas vadāmības īpašības. Ātrais kredīts ir labs risinājums uz neilgu laiku. Tamdēļ nav iespējams uzlikt rezerves riepu uz diska, jo nav zināms, kuru riepu var nākties mainīt – kreiso vai labo. • Samazinās degvielas patēriņš. Taču atšķirībā no pārējām, Pirelii diemžēl ir diezgan skaļas riepas. Piedevām automašīnai ar aizmugures piedziņu, kurai radžotas riepas ir uzliktas tikai uz velkošās ass, ir nopietnas problēmas ar vadāmību uz slidena ceļa, jo priekšējiem riteņiem nav labas saķeres ar ceļu. Daudziem autovadītājiem tieši šis parametrs riepu izvēlē ir viens no svarīgākajiem, jo ne visiem vadītājiem ir nepieciešamas riepu super-īpašības pie lieliem ātrumiem, taču ir nepieciešamas nedārgas, bet kvalitatīvas riepas. Taču, ja protektora zīmējums uz rezerves riepas ir orientēts, tad labāk to ir montēt uz riteņa diska automašīnas labajai pusei. Automašīna, kurai „apautas” lietus riepas daudz drošāk turas uz slapja asfalta. Atsevišķs tests nodemonstrēja Michelin ārkārtīgi augsto nodilumizturību. Tas ievērojami palīdz uzlabot riepas svarīgākās īpašības: • Samazinās riepas svars, līdz ar to automašīnas dinamiskās īpašības.

Izvēlamies auto riepas – ABS rezerves daļas

. Neliels akvaplanēšanas efekts lietus riepām tiek panākts ar ūdens drenāžas gropju lielāku skaitu un papildus garenvirziena kanālu protektora zīmējumā. Uz aizmugures piedziņas automašīnas, montējot ziemas radžotas riepas uz aizmugurējās ass, galvenokārt, tiek atrisinātas aiznigušu ceļu izbraukšanas un kustības uzsākšanas problēmas. Ekspertuprāt, tas ir normāli gadījumā, ja radot konkrētu riepas modeli, maksimāla saķere uz ledus kļūst par galveno prioritāti. Tās tikai nedaudz atpalika no labākajiem uz sniega un ledus, kur nodemonstrēja īsu bremzēšanas ceļu un labu vadāmību. • Nozīmīgi palielinās riepas nobraukums. Ritenis sāk slīdēt pa ūdens virsmu, zaudējot kontanktu ar ceļu. Taisnības labad jāatzīst, ka riepas šīs riepas ir paredzamas, un nepatīkamu pārsteigumu nebūs. Mēs iesakam izvēlēties jums tāda izmēra riepas, kādas iesaka jūsu automašīnas ražotāj-rūpnīca. KĀ IZVĒLĒTIES RIEPAS Ieteikumi riepu izvēlē Te būs jautājumi, kurus uzdod mums klienti pērkot riepas. Turklāt ar Bridgestone ir jāgatavojas lielākam degvielas patēriņam – rites pretestība ir augsta. Savukārt automašīnām ar nelielu dzinēja tilpumu nav jēgas likt platas riepas. Galvenā neradžotas riepas priekšrocība ir tās labie rādītāji uz sausa asfalta seguma vai uz sniega seguma. Pēc statistikas datiem – tieši šāds riepu izvietojums uz automašīnas ir ļoti biežs CSNg iemesls. Tomēr jāatceras, ka dažāda tipa un izmēra riepas parasti noved pie automašīnas tehnisko īpašību pasliktināšanās – iespējama automašīnas vadāmības pasliktināšanās, bremzēšanas ceļa palielināšanās, palielinās iespēja izslīdēt utt. Taču sāniskā noturība uz sniegotas trases varēja būt augstāka. Nepareiza riepas montāža noved pie ievērojamas automašīnas vadāmības pasliktināšanās un pie ātras riepas nodilšanas.  Šīs riepas uzrāda ļoti labas īpašības un tām nav problēma ar rezerves riteņa montāžu, jo ārpuse vienmēr ir ārpuse. Arī uz sniegotas trases Continental bija starp līderiem, un acīmredzami pārspēja Nokian uz slapja ceļa seguma. Galvenā Runflat tehnoloģijas riepu priekšrocība ir tā, ka nav vajadzības vadāt līdzi rezerves riteni, un gadījumā, ja riepa tiek sadurta vai sagriezta nav pašam uz ceļa braucamās daļas jākrauj ārā viss no bagāžnieka, lai samainītu sadurto riteni ar rezerves.. Centieties izmantot vienādas riepas uz visiem četriem riteņiem, ja tā rekomendē jūsu automašīnas ražotājs. Labāk ir vadāt līdzi rezerves riteni ar simetrisku protektora zīmējumu, jo tā ir universāla. Taču ir arī citi iemesli, kuru dēļ riepa var sprāgt un kurus laicīgi var novērst. Taču nav nekādas garantijas, ka jūs tieši šajās dienās nenokļusiet avārijas situācijā, jo automašīna, kas nav aprīkota ar radžotām ziemas riepām uz kailledus praktiski nav vadāma. Uz dažādām automašīnas asīm jūs varat likt dažādus riepu pārus, ar noteikumu, ka to tips un izmērs atbilst ražotāj-rūpnīcas ieteiktajam. Ar ātruma attīstīšanu un bremzēšanu uz ledus viss ir kārtībā, tāpat kā ar ātruma samazināšanu uz sniega. Galvenā radžotu riepu priekšrocība ir to rādītāji uz kailledus un nobraukta sniega, taču uz tīra asfalta seguma to rādītāji ir ievērojami sliktāki kā neradžotām ziemas riepām.

Piedevām, šādā gadījumā, parasti tiek deformēts arī disks un zūd riepas hermētiskums. Vilkmes spēks uz ledus ir samērā vājš, savukārt bremzēšanas ceļš garš, uz sniega nav nekas daudz labāks, arī uz slapja asfalta riepas nodemonstrēja diezgan zemu rezultātu. Riepas ar simetrisku protektora zīmējumu: Simetriskām riepām, kurām arī ir visnotaļ labas īpašības, ir viena priekšrocība – tā ir cenas un kvalitātes attiecība. Vienīgais mīnuss ir samērā vājā saķere uz slapja asfalta, taču piloti atzīmēja, ka riepas ir drošas un konsekventas. Riepas savas labās īpašības sāk zaudēt, jo tuvojas vasara. Hankook ir īss bremzēšanas ceļš un ļoti labs vilkmes spēks uz sniega un ledus, savukārt uz līkumotas trases tās bija vienas no ātrākajām riepām, apliecinot savu spēju saglabāt saķeri visdažādākajās situācijās. No šādām nepatikšanām neviens nav pasargāts, var tikai ieteikt būt uzmanīgākiem uz ceļa un mēģināt nebraukt pa ceļa labo apmali, kur, parasti, ir daudz visādu lieku priekšmetu un bedru. To galvenā atšķirība no parastajām riepām ir akvaplanēšanas efekta samazināšanās. Ja no riepas rēgojas priekšmeti, kas ir izdūruši riepu – to iznākšana no riepas var novest pie strauja spiediena krituma riepa. Citiem vārdiem sakot, šīm riepām nav izteiktu trūkumu, un tās spēs optimāli tikt galā ar jebkuriem apstākļiem. Kā vienai tā otrai riepai ir gan savas priekšrocības, gan savi trūkumi. Vienīgais pozitīvais moments ir riepu vienmērīgais sniegums visās disciplīnās. Piedevām, ja braucot ar lielu ātrumu riepā strauji zūd spiediens, automašīna, kas aprīkota ar RunFlat tehnoloģijas riepām nezaudē vadāmību, atšķirībā no automašīnas, kas aprīkota ar parastām riepām. Pēc statistikas datiem - labās puses riepas ir vairāk iespējas sadurt nekā kreisās puses riepas. Taču uz sniegotas trases tās visās disciplīnās ierindojās diezgan zemās vietās, respektīvi pie saķeres uz sniega vēl ir jāpiestrādā. Taču šīm riepām ir liels trūkums, to rādītāji uz kailledus ir daudzreiz sliktāki kā radžotām riepām. Kā arī, lai izmanotu uz savas automašīnas RunFlat tehnoloģijas riepas tai obligāti ir jābūt aprīkotai ar spiediena kontroles sistēmu riepās. Kā arī tiek panākts daudz labāks ūdens un slapja sniega izspiešanas efekts no riepas un ceļa saskares punkta, saglabājot, un bieži vien pat uzlabojot citus riepas parametrus. Tiek izmantots speciāls gumijas sastāvs un jaunākās korda konstrukcijas tehnoloģijas.

OZOLA AUTO, Mazā Krasta Iela 65a, Riga (2019)

. Taču jūs iegūstat ļoti nepatīkamu problēmu – uz slidena ceļa, nedaudz bremzējot vai vienkārši atlaižot gāzes pedāli, automašīnu sāk sanest, tas notiek pēkšņi un, kā parasti, nelaikā, īpaši, ja tas notiek pagriezienā, pat ļoti lēzenā. Dārgā riepā tiek izmantotas jaunākās tehnoloģijas un materiāli. Tas ir saistīts ar daudz labākām riepas īpašībām, kuras izdodas panākt, salīdzinot ar simetrisku protektora zīmējumu. Radžotu ziemas riepu gadījumā ir daudz sarežģītāk.

Par jaunu ziemas riepu izvēli, kur un kā pirkt? - Auto.

. Šīs riepas nav ilgmūžīgas un tās ir grūti balansēt, nerunājot jau par šo riepu ne īpaši augstajām braukšanas īpašībām. Arī uz sniega un ledus tās parādīja sevi diezgan labi, taču tām pietrūka līderu stabilitātes. Tas palīdzēs jums izvairīeties no daudzām nepatikšanām brauciena laikā. Pēc statistikas datiem to dienu skaits, kad asfalta segums ir klāts ar ledus kārtu  ir daudz mazāks kā dienu skaits, kad asfalts ir sauss. Šis efekts bieži ir novērojams uz nodilušām riepām, kad pat pie neliela ātruma iebraucot peļķē automašīna zaudē vadāmību. RunFlat riepu galvenie trūkumi ir to lielais svars un augsta cena. Principā tiek uzskatīts, ka jo jaudīgāka un ātrāka ir automašīna, jo platākas riepas tai jāliek. Uz sniega riepām ir lieliski rezultāti bremzēšanas un vadāmības aspektā. Uz ledus riepas ir ļoti drošas un uzticamas, nepatīkamus pārsteigumus nesagādās, savukārt uz sniega samērā garo bremzēšanas ceļu kompensē labs vilkmes spēks un specīga šķērseniskā saķere. Ieteicams radžotas ziemas riepas likt uz visiem četriem riteņiem, jo no tā ir atkarīga jūsu un apkārtējo drošība. Riepas ar orientētu protektora zīmējumu: Riepa ar orientētu protektora zīmējumu ir jāmontē uz automašīnas tikai braukšanas kustības virzienā, atbilstoši bultiņai, kas atrodas uz riepas sāniem. Riepas ar nesimetrisku protektora zīmējumu: Riepu ar nesimetrisku protektora zīmējumu ir jāmontē uz automašīnas riteņa ar uzrakstu OUT Side vērstu uz automašīnas ārpusi, un savukārt uzrakstu IN Side – vērstu uz iekšpusi. Kārtējais Pirelli sasniegums. Tai pat laikā Linglong ļoti labi sevi parādīja testos uz slapja un sausa asfalta, turklāt tām ir lieliska virziena noturība

Komentāri