Ieradumi, kas ieved mūs parādsaistībās

Runājot par miegu, ir svarīgi zināt, ka pats būtiskākais, kas nepieciešams mūsu pilnvērtīgam un sabalansētam miegam, ir melatonīns jeb tā dēvētais miega hormons. To varētu saukt arī par mūsu miega sargu. Katram, kurš grib būt vesels, ar dzīvi apmierināts un sekmīgs ikdienas darbos, kvalitatīvs miegs ir pamatvērtība, nevis greznība. Pārāk daudz un satraucošas stresa situācijas dienas laikā ir spējīgas būtiski ietekmēt miega kvalitāti naktī vai pat vispār neļaut cilvēkam iemigt. Šīs miega fāzes ir viss tas laiks, ko pavadām miegā, sākot no brīža, kad aizveram acis, līdz brīdim, kad tās atkal atveram, un šo laiku varam iedalīt vairākos dziļa un viegla miega posmos. Tālāk seko otrā miega fāze – viegls un vidēji ciešs miegs. Mūsu muskuļu aktivitāte atslābst, ir iespējama arī tāda parādība kā vieglas fiziskas trīsas. Azartspēļu atkarība ir viena no lielākajām problēmām, un spēļu automāti, kas izvietoti teju uz katra stūra noteikti, ka nepalīdz. Nepareizam uzturam ir vairāki kritēriji, kas visai droši traucē normālam miegam – pirmais ir pārāk daudz vai maz ēdiena.. Otrais izplatītākais nepareizā uztura faktors ir kofeīns – ja neilgi pirms gulētiešanas tikuši lietoti dzērieni, kas satur kofeīnu, tad var rasties problēmas ar miegu. Sāpes, slikta pašsajūta un citas pazīmes var izraisīt nopietnus miega traucējumus un pat bezmiegu. Mūsdienās viss ir mainījies – ir pieejami tā saucamie jaunākās paaudzes medikamenti, ar kuriem tiek ārstēts bezmiegs – tie rada minimālu pierašanas efektu vai nerada tādu nemaz, neizjauc miega struktūru un nerada citus paliekošus efektus. Nelabvēlīgu vidi pilnvērtīgam miegam rada arī nevēdinātas un sasmakušas, pārāk karstas vai aukstas telpas, kā arī neatbilstoša, neērta gulta, sega un spilvens, kā arī gulēšana svešā vietā. Vakaros, kad pieaug melatonīna koncentrācija organismā, pieaug arī mūsu miegainība – mēs sākam žāvāties, rodas vakara nogurums un vēlme doties pie miera. Miegs bez ĀAK – pirmā fāze ir snauda. Iemeslu bezmiegam un miega traucējumiem var būt daudz – šoreiz uzskaitīsim un izskaidrosim pašus izplatītākos un svarīgākos no tiem: – tas ir viens no izplatītākajiem un nopietnākajiem bezmiega cēloņiem. Tas pats attiecas arī uz bada sajūtu un kurkstošu vēderu. tiek apstrādāti un sakārtoti, lai no rīta pieceļoties mums būtu sajūta, ka galva ir. Savukārt ceturtajai fāzei raksturīga ritmiska elpošana un pavisam niecīga muskuļu aktivitāte. Lai parūpētos par kvalitatīvu miegu un cīnītos ar miega traucējumiem, bezmiegu, ir iespēja lietot dažādus, aptiekās pieejamos bezrecepšu preperātus. Šīs fāzes laikā esam pusiemiguši un pa daļai vēl atrodamies nomodā. – no šī auga parasti gatavo uzlējumu, tam piemīt nomierinoša iedarbība, parasti iesaka cilvēkiem, kuriem stresa situācijās ir paātrināta sirdsdarbība, nav vēlams lietot, ja ir pazemināts asinsspiediens vai palēnināta sirdsdarbība. Populārākie ir šādi – , no kura var gatavot uzlējumu, taču jāņem vērā, ka daļai cilvēku baldriāna lietošana var radīt miegainību un grūtību koncentrēties nākamajā dienā, tas sevišķi jāņem vērā autovadītājiem. Ir arī preperāti, kas palīdz uzlabot melatonīna jeb miega hormona sintēzi organismā. Pats melatonīns mūsu organismā sintezējas no cita hormona, kas pastiprināti izdalās tieši dienas laikā – serotonīna jeb tā dēvētā laimes hormona. Emocionāls stress un pārdzīvojumi noved pie nervu sistēmas uzbudinājuma, kā rezultātā cilvēks nespēj iemigt. Gan melatonīns, gan arī serotonīns veidojas no neaizvietojamās aminoskābes L-triptofāna, kuru mēs varam uzņemt tikai ar uztura vai uztura bagātinātāju palīdzību. Trešajā miega stadijā mūsu organisma sirds ritmi ir visgausākie, arī elpošana visdziļākā un lēnākā. Pamatā visi aptiekās pieejamie bezrecepšu preperāti sastāv, galvenokārt, no dažādiem ārstniecības augiem, to maisījuma un vitamīniem.  Recepšu medikamenti.

365 reizes Viņš by Verners Steinbergs - issuu

. Šis miega posms var ilgt tikai dažas minūtes, kuru laikā esam ļoti viegli pamodināmi. GULĒŠANAI NELABVĒLĪGA VIDE – lai kā arī nebūtu, šis ir otrs populārākais iemesls, kas rada miega traucējumus un nereti arī bezmiega risku. Pētījumi rāda, ka dažādas miega problēmas skar teju trešo daļu cilvēku. Un vienīgā izeja no šīs situācijas ir nervu sistēmas nomierināšana, kas tad arī ļaus cīnīties ar bezmiegu. Miega laikā mūsu organisms atgūst spēkus, atpūšas un atjaunojas, arī visa informācija, kuru esam saņēmuši aizvadītās dienas laikā, tā sakot sakārtojas un saliekas pa plauktiņiem, ne velti latviešiem ir teiciens: rīts gudrāks par vakaru. Ceturtais ir asi, taukaini un pārlieku ar cukuru bagāti ēdieni, kas tikuši baudīti īsi pirms gulētiešanas, jo nakts laikā tie var izraisīt gremošanas traucējumus, grēmas un līdz ar to ietekmēt miega kvalitāti. Ieradumi, kas ieved mūs parādsaistībās. Vislabākie medikamenti ir tie, kas izraisa miegu, bet rada tikai nelielu paliekošu efektu vai nerada tādu vispār nākamajā dienā un turpmāk – neizraisa pieradumu, neizjauc miega struktūru u.c. jeb citronmētra – gatavo tējas un uzlējumus, tai piemīt izteikti nomierinoša un atslābinoša iedarbība, efektīva pret neirozēm un histēriju, taču to neiesaka cilvēkiem ar zemu asinsspiedienu! Aptiekās nopērkamie bezrecepšu preperāti.    Miegs ir ļoti nozīmīga cilvēka dzīves sastāvdaļa, ne velti cilvēks teju trešo daļu no savas dzīves pavada tieši guļot. Būtiskākais, ko šie preperāti palīdz – nomierināt nervu sistēmu un stabilizēt to, tādējādi arī palīdzot cīnīties ar bezmiegu. Recepšu medikamenti, kas palīdz novērst bezmiegu jeb tā dēvētās miega zāles ir ārsta izrakstīts medikaments, ko lieto miega veicināšanai. Šis ir hormons, kas mums nodrošina labu garastāvokli, smaidu sejā un pozitīvu skatu uz dzīvi, tādēļ to var dēvēt arī par optimistu hormonu. Vidēji cilvēks piedzīvo trīs līdz piecas ĀAK epizodes nakts laikā. Tas var būt gan stress darbā, ko nereti izraisa, piemēram, svarīgi projekti, liela atbildība, nelabvēlīga darba vide, kā arī bēdas, depresija un visas citas negatīvās emocijas, kas rada mūsos stresu.

Uzzini, kuri it kā nevainīgi ieradumi gandrīz vai neizbēgami var.

. Pilnvērtīgs miegs ir nepieciešams, lai mēs spētu koncentrēties darbam, produktīvi domāt un strādāt. Pamodināts šajā miega fāzē, cilvēks gausi aptver notiekošo un vairākas minūtes var justies absolūti dezorientēts. Nereti vērojamas situācijas, kad bezmiegu izraisa arī kādi ārsta izrakstītie medikamenti. – nomierinošā iedarbība parādās ne tikai lietojot iekšķīgi, bet arī ieelpojot to aromātu, tādēļ apini bieži izmanto aromaterapijā ar tiem piepildot spilvenu uz kura jāguļ. Finanšu mīti- Blogs. Un, protams, nevar nepieminēt arī pilnvērtīga miega labvēlīgo ietekmi uz mūsu izskatu – tas ļauj izvairīties no tumšiem lokiem zem acīm, pelēkas ādas krāsas un citām pazīmēm, kas raksturīgas cilvēkam, kurš ir noguris un neizgulējies. Miegs ar ĀAK – tas ir miegs, kura laikā cilvēks redz sapņus. VECUMA BEZMIEGS – arī šī parādība ir visai bieža vecāka gada gājuma cilvēkiem, kura skaidrojama pavisam vienkārši – melatonīna jeb tā dēvētā miega hormona sintēze mūsu organismā samazinās, palielinoties mūsu gadu skaitam. Ieradumi, kas ieved mūs parādsaistībās. Miega laikā stiprinās arī nervu sistēma, tā atjaunojas un atbrīvojas no aizvadītajā dienā piedzīvotā stresa. Trešā un ceturtā miega fāze tiek raksturotas kā dziļa miega fāzes. Stipra nervu sistēma ir priekšnosacījums labam miegam. Lai izvairītos no šī faktora, noteikti ir jāseko līdzi savai veselībai un laikus jādodas pie ārsta, ja rodas vai ir aizdomas par kādām problēmām, kā arī jāinformē ārsts par jūsu aizdomām, ka attiecīgais medikaments izraisa miega traucējumus. Iepirkšanās internetā var būt, kā atkarība, un, ja pērkot preces tiek izmantoti kredīti, tad šī kredīta lielums ātri vien var izaugt līdz tādam līmenim, ka to nav nemaz tik viegli atmaksāt.Azartspēles – Un visbeidzot mēs nonākam arī pie azartspēlēm. Respektīvi – smagas vakariņas pirms gulētiešanas ir visai drošs faktors miega traucējumiem un pat bezmiegam. Pietiekams miega daudzums garantē mums normālu organisma funkcionēšanu, labu pašsajūtu un veselību. Kaut arī notiekošo it kā neapzināmies, mūsu smadzenes šajā procesā ir ļoti aktīvas, nereti pat aktīvākas kā dienas laikā – aizvadītās dienas notikumi, iespaidi, stresi utt. Ne velti mazi bērni miegā pavada vislielāko diennakts laiku, kas gadiem ejot, arvien samazinās. Protams, palīdzēt var arī nervus nomierinošas zāles, kas nomierinot nervu sistēmu, ir spējīgas palīdzēt cilvēkam iemigt. Paskatoties akcijas un akcijas preces bieži vien gadās situācijas, kad cilvēks izvēlas iegādāties priekšmetus, kas pašlaik nemaz nav nepieciešami, bet tikai tāpēc, ka tiem bija milzīgā akcija, nebija spēka atteikt šādam piedāvājumam.

Šis miegs arī piedalās imunitātes stiprināšanas procesā, sirds un asinsvadu sistēmas regulēšanā, enerģijas līmeņa atjaunošanā un celšanā, kā arī apziņas sagatavošanā maksimālai efektivitātei. Ievērojams L-triptofāna daudzums atrodams dažādos sieru veidos un gaļā. Pie dabiskajiem un visiem pieejamajiem līdzekļiem, kas var palīdzēt cīnīties ar stresu, miega problēmām un pat bezmiegu, nenoliedzami ir pieskaitāmas visdažādākās augu tējas un uzlējumi

Komentāri