5 ātro kredītu reklāmas ar apšaubāmu vēstījumu

Arī šogad, kad aizdevumu piedāvāt kredītdevēji steidza uz pirmo septembri. Kredītlīnija darbojās kā kredītkarte ar noteiktu limitu. Tas vairāk paredzēts neplānotiem izdevumiem, palīdzot situācijās, kad nepieciešamā naudas summa nav liela, kā arī ir paredzamas kredīta atmaksas iespējas. Ja lūkojamies uz likuma regulējumu, ko reklāma drīkst likt noprast, tad es esmu pārliecināta, ka šeit ir likuma burta pārkāpums," saka ministre. "Jebkurā gadījumā, tur ir tāda vidēja ģimene Latvijā, kurai ir gan mājoklis, gan mašīna, gan kredītkarte. "Tieši otrādi, mēs uzskatam, ka šī reklāma parāda, ka kaut kādā krīzes situācijā mēs varam palīdzēt, bet ikdienā cilvēkiem pašiem jādzīvo sava dzīve, to viņi arī ļoti normāli dara un tādā veidā. Rūpīgi tiek sekots līdzi aizņēmēja kredītvēsturei – ar sabojātu kredītvēsturi nevar tikt pie ātrā kredīta. Diskusijas par to, cik ētiski ir izmantot gadskārtu svētkus vai laiku, kas saistās ar jauniem tēriņiem, lai mudinātu cilvēkus aizņemties, bijušas vienmēr. Ātrie kredīti nav paredzēti lielu finansiālu problēmu risināšanai.

5 ātro kredītu reklāmas ar apšaubāmu vēstījumu -

. Vienlaicīgi, no kredītlimita var izņemt atlikušo summu, kas piešķirta, lai gan vēl iepriekšējais kredīts nav pilnībā atmaksāts. Bet aizņemoties - noskaidrot līguma noteikumus un atsaukt atmiņā arī bēdustāstus par cilvēkiem, kas aizņēmušies.

Latvijas Reklāmas asociācija: Ātro kredītu reklāmu.

. Arī Ferratum Bank patēriņa kredīts tiek piedāvāts bez papildus izmaksām – pieteikšana un izskatīšana ir bezmaksas. Savukārt kredītlimits ir iespēja pieteikt kredītu, ko var izmantot līdzīgi kā kredītkarti. Ātro kredītu var dēvēt arī par īstermiņa aizdevumu vai sms kredītu. Tā kā nevarētu runāt, ka tie ir cilvēki, kas ir sociāli neaizsargāti," saka Nebanku kredītdevēju asociācijas vadītāja Baiba Fromane. 5 ātro kredītu reklāmas ar apšaubāmu vēstījumu. Nebanku kredītdevēju asociācijā, kuras viens no dibināšanas mērķiem bija sociālās atbildības veicināšana, problēmas gan nesaskata. Taču, nu, līdz ar jauno "Via sms" reklāmu, kas var radīt iespaidu, ka ātrais kredīts var atvieglot dzīvi dzīves un finanšu problēmu nomāktiem cilvēkiem, vērtējumi kļuvuši vēl asāki. Reklāmas ierobežo Ministru kabineta noteikumi, kuru viens no pantiem nosaka, ka aizliegta reklāma rada vai var radīt iespaidu, ka kredīts ir piemērotākais veids, kā atrisināt finansiālās problēmas. Kredīti pēc sekojošiem gadiem. Arī šis kredīta veids ir atmaksājams ilgtermiņā, katru mēnesi veicot fiksētus maksājumus. Līdz šim ātro kredītu devēji lielākos pārmetumus izpelnījās par to, ka neizvērtē klientu iespējas parādus atdot. Arī reklāmas autori - "Via sms" - apgalvo, ka reklāma nekādi neesot atspoguļots, ka šiem cilvēkiem ir grūti un viņi ir ilgstošu finanšu problēmu nomākti..

Aizņemoties ātro kredītu, vienmēr jābūt pārliecinātam par spēju to atmaksāt. "Tas ir darbs, kas jāveic ekspertiem, vai tur rada iespaidu, ka savas finanšu problēmas var atrisināt ar kredītu, vai tomēr nerada," saka PTAC direktore Baiba Vītoliņa. Vadlīnijas, kā šādas reklāmas veidot un vērtēt PTAC gan vēl tikai top. Tā atmaksas termiņš ir līdz pat vienam gadam un atmaksājamā summa tiek sadalīta vienādos ikmēneša maksājumos. Lai pieteiktos ātrajam kredītam, nepieciešams bankas konts vienā no Latvijas Republikas bankām un mobilais telefons. Tikmēr Labklājības ministre atgādina, ka problēmsituācijās pirmām kārtām palīdzību un padomu vajadzētu meklēt sociālajos dienestos. "Es negribu demonizēt ātro kredītu izsniedzēju, bet jebkurā gadījumā tā ētikas robeža šeit ir ļoti, ļoti trausla," saka Viņķele

Komentāri